25 sie 2014

KSIĄŻKI CZYTAM I POLECAM


Uwielbiam czytać, a moje serce zdobywają takie tytuły, które na długo zostają w pamięci oraz wnoszą do mojego życia coś pozytywnego, coś nowego. Takie, które uczą, ale też zmuszają do refleksji i kreowania własnych poglądów.Poniżej przedstawiam moją listę naj :) 





PROZA



Paulo Coelho :
Pielgrzym, Alchemik, Piąta Góra, Podręcznik wojownika Światła...właściwie tu mogłabym wymienić wszystkie tytuły autora! Zaczęłam czytać jego książki w wieku 14 lat i tak mi zostało do dzisiaj.

James Redfield:
Niebiańska przepowiednia

George Orwell :
Rok 1984

William P. Young :
Chata

David Mitchell :
Atlas Chmur




 DUCHOWOŚĆ I ROZWÓJ OSOBISTY




Anthony de Mello :
Przebudzenie

N. D. Walsch :
Rozmowy z Bogiem

Louise L. Hay :
Możesz uzdrowić swoje życie

Colin Tipping :
Radykalne wybaczanie

Byrne Rhonda :
Sekret

Joseph Murphy:
Potęga podświadomości

Osho :
Księga dzieci, Wolność. Odwaga bycia sobą,Księga Mądrości, Księga Ego.


 ZDROWIE I MEDYCYNA ALTERNATYWNA




M. Tombak :
Droga do zdrowia, Czy można żyć 150 lat?

Gillian McKeith :
Jesteś tym, co jesz.
 
Victoria Boutenko :
Rewolucja zielonych koktajli.

B. Siegel :
Miłość, medycyna i cuda

B. Temelie B. Trebuth :
Odżywianie według Pięciu Przemian dla matki i dziecka

A. Cz. Klimuszko :
Wróćmy do ziół leczniczych

Maria Treben :
Apteka Pana Boga
                                           
                          



O DZIECIACH O RODZICIELSTWIE




Janet. G. Woititz :
Wymarzone dzieciństwo
 
Margot Sunderland :
 Mądrzy rodzice

A.S.Neill:
 Summerhill 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz