Uwielbiam czytać, a moje serce zdobywają takie tytuły, które na długo zostają w pamięci oraz wnoszą do mojego życia coś pozytywnego, coś nowego. Takie, które uczą, ale też zmuszają do refleksji i kreowania własnych poglądów.Poniżej przedstawiam moją listę naj :)
PROZA
Paulo Coelho :
Pielgrzym, Alchemik, Piąta Góra, Podręcznik wojownika Światła...właściwie tu mogłabym wymienić wszystkie tytuły autora! Zaczęłam czytać jego książki w wieku 14 lat i tak mi zostało do dzisiaj.
James Redfield:
Niebiańska przepowiednia
George Orwell :
Rok 1984
William P. Young :
Chata
David Mitchell :
Atlas Chmur
DUCHOWOŚĆ I ROZWÓJ OSOBISTY
Przebudzenie
N. D. Walsch :
Rozmowy z Bogiem
Louise L. Hay :
Możesz uzdrowić swoje życie
Colin Tipping :
Radykalne wybaczanie
Byrne Rhonda :
Sekret
Joseph Murphy:
Potęga podświadomości
Osho :
Księga dzieci, Wolność. Odwaga bycia sobą,Księga Mądrości, Księga Ego.
ZDROWIE I MEDYCYNA ALTERNATYWNA
Droga do zdrowia, Czy można żyć 150 lat?
Gillian McKeith :
Jesteś tym, co jesz.
Victoria Boutenko :
Rewolucja zielonych koktajli.
B. Siegel :
Miłość, medycyna i cuda
B. Temelie B. Trebuth :
Odżywianie według Pięciu Przemian dla matki i dziecka
A. Cz. Klimuszko :
Wróćmy do ziół leczniczych
Maria Treben :
Apteka Pana Boga
O DZIECIACH O RODZICIELSTWIE
Wymarzone dzieciństwo
Margot Sunderland :
Margot Sunderland :
Mądrzy rodzice
A.S.Neill:
Summerhill
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz